Resultats de la cerca frase exacta: 90

Diccionaris terminològics
1. peix petit
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Titular de poca quantitat de criptomonedes, que no té capacitat d'influir en el mercat. [...]
2. balena
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Titular d'una gran quantitat de criptomonedes, que té una capacitat important d'influir en el mercat. [...]
3. dofí
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Titular d'una quantitat moderada de criptomonedes, que té una certa capacitat d'influir en el mercat. [...]
4. societat de cartera
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
5. desinformació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Informació falsa o manipulada que es difon amb ple coneixement d'aquesta circumstància, generalment amb la voluntat d'influir en l'opinió pública o de servir certs interessos. [...]
6. desinformació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Difusió intencionada d'informació que se sap que és falsa o que ha estat volgudament manipulada, generalment amb la voluntat d'influir en l'opinió pública o de servir certs interessos. [...]
7. notícia falsa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Notícia que difon informació que no és certa, d'una manera generalment premeditada, sobretot a les xarxes socials, amb la intenció de danyar la reputació d'algú o d'influir en l'opinió pública. [...]
8. sexe conscient
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències socials
Tècnica sexual consistent a focalitzar l'atenció i la consciència únicament en les emocions, les sensacions i els pensaments que es produeixen durant l'intercanvi sexual, prescindint de les expectatives i sense deixar-se influir per pressions externes. [...]
9. grup de pressió
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències socials
Grup de persones o d'organitzacions amb interessos afins de tipus econòmic, polític, ideològic o religiós que organitzen una acció simultània per influir en l'opinió pública i, consegüentment, en les decisions dels poders econòmics, polítics i socials. [...]
10. plataforma de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Document estratègic de creació i gestió d'una marca que sintetitza els elements principals de la seva identitat, utilitzat com a marc per a guiar les decisions i accions que puguin influir en la marca i assegurar-ne la coherència i la consistència. [...]
Pàgines  1 / 9 
Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Següent >>